понеділок, 3 жовтня 2022 р.

Трикутник партнерства: педагоги-учні-батьки Рекомендаційний бібліографічний список газетно-журнальних статей

Трикутник партнерства: педагоги-учні-батьки Рекомендаційний бібліографічний список газетно-журнальних статей Педагогіка партнерства [Педагогіка партнерства]. Завучу. Усе для роботи. 2018. № 5/6. С. 35-52. [Я в колективі: Тренінги з формування партнерства та взаємодії для учнів середньої та старшої школи]. Шкільний світ. 2019. № 13. Аксьонова Г., Борлак Л. Педагогіка партнерства НУШ: Тренінгове заняття. Методист. 2021. № 1/2. С. 80-87. Барабаш О. Педагогіка партнерства - сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу. Учитель початкової школи. 2018. № 8. С. 3-7. Батраченко О. В. Трикутник партнерства: педагоги-вихованці-батьки. Виховний проект. Трудове навчання в школі. 2017. № 10. С. 43-47. Богінська Л. Управління і партнерство: Роль адміністрації, педагогів, учнів та батьків у формуванні організаційної культури навчального закладу: Тренінгове заняття. Методист. 2017. № 2. С. 53-57. Бугайчук А. Вічний трикутник: Як взаємодіють учителі, батьки та учні. Директор школи. 2018. № 21/22. С. 20-24. Відмиш Л. Педагогіка партнерства в освітньому процесі НУШ: Семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи. Методист. 2019. № 2. С. 10-31. Власенко О. Рівноправна спільнота. Директор школи. 2021. № 3/4. С. 20-27. Власенко О. У єдності - сила: Педагогіка партнерства як важливий складник якості освітнього процесу. Директор школи. 2021. № 3/4. С. 8-19. Детинич Н. В. Взаємодія сім'ї та школи як запорука ефективності виховного процесу. Педагогічна майстерня. 2018. № 5. С. 4-8. Канай О. Піклувальна рада - колективний орган соціального партнерства. Директор школи. 2017. 1/2. С. 47-49. Кириченко В., Ковганич Г. Партнерство закладу освіти й сім'ї. Методист. 2019. № 4. С. 40-49. Коломис А. М. Співпраця школи, сім'ї та батьківської громади як важливий компонент ефективної діяльності закладу освіти: реалізація проекту "Психолого-педагогічна освіта батьків". Виховна робота в школі. 2018. № 5. С.43-44. Лагодюк В. Ю. Дієве партнерство - успішна школа! Управління школою. 2017. № 10/12. С. 11-32. Мацук М. Партнерство вчителя з батьками як підгрунтя становлення соціально успішної особистості молодшого школяра. Початкова школа. 2019. № 11. С. 46-50. Мельник О. М. Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі. Управління школою. 2019. № 19/21. С. 2-12. Ніколенко Л. Педагогіка партнерства як умова реалізації завдань розвитку особистості дитини в контексті Нової української школи. Методист. 2018. № 6. С. 62-65. Оніщенко І. В. Педагогіка партнерства як ключовий компонент нової української школи: Тренінги. Початкове навчання та виховання. 2018. № 22/24. С. 28-32. Оніщенко І. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства. Початкове навчання та виховання. 2019. № 4/5. С. 2-7. Оніщенко С. Соціальне партнерство закладу освіти в контексті модернізації національної освіти. Директор школи. 2018. № 17-18. С. 100-103. Паніна С. Партнерські стосунки в системі "дитина - батьки - вчитель" як чинник гармонійного розвитку учнів. Початкова школа. 2018. № 9. С. 45-48. Прокопенко Т. І. Педагогіка партнерства - основа практичної діяльності вчителя. Завучу. Усе для роботи. 2019. № 21/22. С. 28. Просіна О. Соціальне партнерство в закладі освіти: Співпраця батьків та адміністрації. Методист. 2020. № 6. С. 50-65. Савельєва Н. В. Школа партнерства як модель ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Завучу. Усе для роботи. 2019. № 11/12. С. 2-18. Савельєва Н. В., Бендерська О. В., Федорець М. О. Школа партнерства як модель ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Управління школою. 2018. № 25/27. С. 64-79. Сесик О. О. Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули нової школи. Класному керівнику. Усе для роботи. 2017. № 6. С. 5-7. Сисенко Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства. Початкова школа. 2019. № 12. С. 1-2. Способи ефективної взаємодії в ЗЗСО: Педагог і підлітки з труднощами соціальної взаємодії: Форми та методи роботи з батьками, учнями, педагогами: [Спецвипуск]. Шкільний світ. 2018. № 21 Конфлікт [Медіація. Вирішення конфліктів: Спец випуск. Підбір матеріалів]. Соціальний педагог. 2020. № 5. Бєляєва К. Профілактика конфліктів: вплив практичного психолога на їх вирішення. Психолог. 2018. № 17/18. С. 38-51. Венніченко О. Конфлікт і способи його подолання: Практичне заняття з педагогами. Психолог дошкілля. 2018. № 4. С. 9-12. Крамаренко А. В. Профілактика конфліктів в учнівському середовищі: тренінгове заняття для педагогів. Шкільному психологу. Усе для роботи. 2017. № 5. С. 28-32 Матус Р. Як дітям уникнути конфліктів у школі. Директор школи. 2019. № 3. С. 91-96. Рябуха М. С. Стиль поведінки в конфлікті. Основи здоров'я. 2019. № 2. С. 43-44. Сергієнко О. Способи вирішення конфліктних ситуацій: робота з педагогами. Заняття з елементами тренінгу. Психолог. 2018. № 19/20. С. 34-43. Соколюк О. Дитячі конфлікти в школі: Як запобігти та вирішити. Сучасна школа України. 2017. № 10. С. 56-59. Суворова О. Як долати конфлікти? Класному керівнику. Усе для роботи. 2018. № 6. С. 17-23. Тарасова О. В. Конфлікт і спілкування: Заняття з елементами тренінгу для учнів 9-х класів. Шкільному психологу. Усе для роботи. 2019. № 6. С. 21-27. Харченко Н. Скарга: Ділова гра на розвиток уміння аналізувати конфлікт для учнів 11-го клас. Шкільний світ. 2019. № 1. С. 34-38. Юр`єва Ю. В. Конфлікти: Шляхи розв`язання: Тренінг, 8 клас. Виховна робота в школі. 2020. № 6. С. 30-31. Робота з батькам [Співпраця психолога та батьків]. Психолог. 2022. № 1/2. [Учителі й батьки: як стати союзниками? Методичні рекомендації: Спецвипуск]. Завуч. 2019. № 3. Бантуверіс К. 5 порад налагодження співпраці з батьками ваших учнів. Класному керівнику. Усе для роботи. 2019. № 6. С. 8-9. Гайова Т. Спілкування з батьками як запорука успіхи дитини. Початкова освіта. 2018. № 18. С. 30-39. Гапонько Т.М. Партнерські стосунки - запорука успіху: Тренінг для батьків. Початкове навчання та виховання. 2019. № 7/9. С. 5. Гриценко Л. "Педагогізація " батьків: Особливості діяльності батьків. Соціальний педагог. 2018. № 9. С. 7-24. Гурська О., Самсоненко І. Об'єднані спільними прагненнями: Нові орієнтири в співпраці закладу освіти з батьками. Директор школи. 2021. № 3/4. С. 56-101. Калабуха Л. Як зрозуміти дітей та батьків. Початкова освіта. 2019. № 4. С. 30-35. Коршун Ю. А. Програма вивчення родини учня. Педагогічна майстерня. 2018. № 11. С. 40-47. Куца, Л. П. Дітей навчає те, що їх оточує: Методичні рекомендації щодо роботи з батьками. Педагогічна майстерня. 2019. № 12. С. 12-20. Мацук М. Партнерство вчителя з батьками як підгрунтя становлення соціально успішної особистості молодшого школяра. Початкова школа. 2019. № 11. С. 46-50. Панкоша К. Учителі й батьки: як стати союзниками?: Спецвипуск. Початкова освіта. 2019. № 16. Полякова Н. В. Робота з батьками - важлива ланка виховної діяльності класного керівника. Початкове навчання та виховання. 2019. № 16/18. С. 79-82. Рашовська І. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі. Початкова школа. 2018. № 5. С. 46-48. Скрипник Г., Кучерява Н. Організація системи співпраці з батьками: Практичні аспекти навчання батьків. Соціальний педагог. 2018. № 11. С. 32-37. Ткая О. Профілактика нещирості у дітей: лекція для батьків. Психолог. 2018. № 5/6. С. 42-45. Трушкова Т. Спільна робота школи та батьківської громадськості: щодо родинного виховання школярів. Директор школи. 2018. № 11/12. С. 50-53. Шварц Н. Як учителеві впоратися зі "складними батьками". Педагогічна майстерня. 2019. № 1. С. 22-24. Шкльода А. На допомогу батькам: Як зберегти душевний комфорт дитини. Психолог. 2021. № 7/8. С. 90-103. Укладач Інна Сіньковська

Немає коментарів:

Дописати коментар